Niet tevreden over de dienstverlening van De Hypotheker?
De Hypotheker streeft er naar om haar dienstverlening steeds te verbeteren. Daarbij is jouw mening erg belangrijk. Heb je een klacht? Laat het ons weten, dan zoeken we samen naar een oplossing.
Je hebt de mogelijkheid je klacht kenbaar te maken door telefonisch of schriftelijk contact op te nemen met je hypotheekadviseur of door onderstaand formulier in te vullen en te versturen. Na ontvangst hiervan wordt er binnen twee werkdagen contact met je opgenomen.
Niet tevreden over de klachtbehandeling van je adviseur?
Het kan zijn dat je na de behandeling van je klacht niet tevreden bent met het resultaat. Stuur dan een e-mail naar de afdeling Consumentengeschillen: [email protected]. Benoem in je klacht bij welk kantoor van De Hypotheker je bent geweest, wie je adviseur is en waarom je ontevreden bent over de afwikkeling van jouw klacht. Voeg relevante correspondentie en stukken toe, zodat we snel kunnen bepalen of je klacht gegrond is. Na ontvangst van je klacht wordt er binnen twee werkdagen contact met je opgenomen.
Klacht indienen bij het KiFiD
Is het niet gelukt om met de afdeling Consumentengeschillen jouw klacht naar tevredenheid op te lossen, dan heb je de mogelijkheid om binnen drie maanden na ontvangst van onze eindreactie je klacht kenbaar te maken bij het Klachteninstituut Financiƫle Dienstverlening (KiFiD) of de rechter.
Persoonsgegevens
De Hypotheker hecht veel waarde aan jouw privacy. Wij registreren je klacht, jouw persoonsgegevens en die van partijen die betrokken zijn bij de klacht. Voor een juiste behandeling van je klacht verwerken en delen wij mogelijk jouw gegevens met bijvoorbeeld de vestiging die je bezocht of onze beroepsaansprakelijkheidsverzekeraar. We zijn verantwoordelijk voor een juiste opvolging en registratie hiervan. Hoe wij omgaan met persoonsgegevens lees je in onze privacyverklaring.