Boodschappentas met administratie versus een online portal?
Portal, portaal, ‘mijn online omgeving’. Makkelijk toch? Want je kunt er eenvoudig stukken uploaden, downloaden en de status van je aanvraag inzien. Natuurlijk, je moet wel even een wachtwoord en gebruikersnaam aanmaken. Ik hoor je denken: ‘wachtwoorden, en ik heb er al zoveel’. Klopt, ik denk ook regelmatig: ‘wat moet ik nu weer bedenken?’ Als adviseur bij De Hypotheker heb ik te maken met ruim 40 verschillende hypotheekverstrekkers. Je raadt het al: iedereen heeft zijn eigen portal, portaal, ‘mijn omgeving’, of hoe we het ook allemaal noemen.
Gebruikersnaam, wachtwoord, scannen, downloaden, uploaden, document afgekeurd, opnieuw scannen of downloaden, opnieuw uploaden en dan maar hopen dat het goed gaat of ben je inmiddels je wachtwoord vergeten? Hoe mooi de online omgeving ook is, hoe fijn ook dat je alles bij de hand hebt, wij realiseren ons bij De Hypotheker Houten maar al te goed dat het voor jou als klant soms best ingewikkeld is. Waar is de goede oude tijd dat je met je boodschappentas binnen kon lopen met je gehele administratie? De Hypotheker maakte een kopietje en klaar was je. Sluit het één het ander uit? Nee zeker niet! Want je kunt nog altijd bij ons terecht met je boodschappentas of schoenendoos vol papieren. Als dat voor jou makkelijker en eenvoudiger is, dan scannen wij het naar je online dossier. Jazeker ook dat is De Hypotheker.
Het kopen van een huis, het regelen van een verbouwing of verduurzaming is vaak al spannend genoeg. Wij nemen de rest graag van je over. Wij geven je een lijstje door met welke stukken we nodig hebben. Heb je alles gevonden, kies dan wat jij het liefst wilt: de stukken uploaden in ons portal of langskomen met je papieren. Wij beloven je dan in elk geval lekkere koffie!
Heb je vragen? Wil je meer weten over bijvoorbeeld hoeveel je kunt lenen? Maak gerust een afspraak. Wij zijn je graag van dienst!